Mittwoch, 27. März 2013

Art Night 26-03-2013

Yesterday was an artnight, and even though i didn't had my microfone and couldn't speak, it was a nice evening with drawing and chatting :)

I finished an kiriban and then i managed to sketch some stuff digital. Even though i'm not used to work with the tablet (sketches are ok, but i'm too lazy to outline the stuff afterwards ^^') i'm still satisfied with the result (for now)


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Gestern Abend gab es eine Artnight, und obwohl ich nicht sprechen konnte, da mein Mikro nicht funktioniert, hat es dennoch spass gemacht zusammen zu zeichnen und zu reden/schreiben.

Ein fehlendes Kiriban habe ich fertig gezeichnet und dann ein bisschen digital geübt. Obwohl ich nicht geübt bin mit Tablet zu arbeiten (sketches sind ok, aber sie dann danach noch zu outlinen ... ufff...) bin ich trotzde zufrieden mit dem Resultat :)



Sketch for 12.000 Kiriban on DA

sketch of Cyrillus from Deathbringer. Perspektive still needs  some work

i started with her head, and worked myself down to her feets.
Just some practicing with Sai, to get used to work digital again :)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for your comment, it's much appreciated <3